tisdag 29 maj 2012

Restlesszzzz....

Tjenare Johan här
Kom nyss innanför dörren efter en skön PW i kvällssolen. Inte alls lika varmt och skönt som för någon dag sen. Nu har vi väl haft våran sommar blir nog inge mer sånt där väder hahaah. Lite bitter kanske? Ja lite faktiskt.
Så jäkla segt att "inte" ha nåt att göra efter jobbet, kan såklart göra massa saker typ städa åsånt men de är inge kul :P
Blir jätte rastlös av att bara sitta vid datorn och väldigt trött. Så de vart en PW nu på kvällen också.
Vart direkt mycket piggare och på bättre humör så fort man kom ut. Men imorgon ska jag till gymmet och köra PW och några övningar på väldigt lätta vikter för att hålla igång lite bara.
Slänger upp en bild som ja tog innan jag gick ut nyss, världens snyggaste/ skönaste hood btw.
Jäkligt bra kvalité och passform från Body Science, rekommenderas starkt :)


Bara 2 dagar kvar nu tills Fitness5. Det jag är mest nervig för är laddningen efter invägning då jag inte ska äta/ dricka något alls innan och det den är 12.00. Så det är rätt så länge in på dagen jag blir utan föda.
Hoppas att jag får all kraft ändå på dom 2 timmarna emellan invägning och första grenen. Får se hur det går.
Vägde mig inte imorse men gjorde de efter jag kom hem från jobbet och då stog den på 70 prick :)
Så om jag kan väga in på de är det super kanon bra.


En rolig nyhet är att Jag och Simon nu finns med på en liten bloggportal som en kompis Alex skapade, där ni finner fler bloggare:) U better CHECK IT OUT---> matochmuskler.se

Nu blire snart sängdags för min del är super trött å snart ringer fan klockan inför ännu en jobbdag, hade bra så hörs vi HEJSVEJS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar