måndag 18 juni 2012

Inviger Kortveckan

Tjabba Johan här
Har nyss kommit hem från dagens träning på TOKA rättvik. Har börjat kört ett nytt schema tillsammans med Martin som är hemma i Rättvik över sommarn då dom har lov. Vet inte om det är optimalt för just byggning men tycker det är prio på dom muskler jag vill få större så borde funka rätt så bra.
Kommer att lägga upp hela schemat någon gång i veckan kommer inte riktigt ihåg hur de såg ut nu eftersom jag bara kört det i en vecka. Men kul med lite omväxling och nya träningskamrater som kommer hem över sommaren.

Idag var det Lätt böj, tung bänk och bröst som gällde. Min rygg är för tillfället inge bra så kör väldigt lätt på böjen och övningar som kräver mycket ländrygg.
4 set böj 12 reps
5 set bänk 2-3 reps
4 set sned hantelpress TUT (time under tension) 10-14 reps
4 set CableFlies superset undre/övre 10-14

Tog en tuttbild efter passet, ska försöka fixa bilder från övingarna osv imorn:) Skäggig som fan också! Det är mitt så kallade tävlingsskägg inför Fitness5 men det var ju länge sen nu så det ryker nog till midsommar haha.


Blivit dåligt med bilder och filmer på senaste tiden men ska försöka få till något i filmväg på Veckans Utmaning som vi började med förra veckan på Matochmuskler. Kommer ny utmaning varje vecka som vi kommer posta på bloggarna och facebook :) 

Nu ska jag äta middag så hörs vi Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar