lördag 28 april 2012

Mini F5 ladd

Tjenare Johan här med en kort morgonupdate.
Vart rätt så sent igår kväll med massa datorspel.
Gick upp nio slängde i mig en Celsius tillsammans med Matte.
Med lite koffein i kroppen stack vi ut på en powerwalk i det superfina vårvädret =)
Gick förbi gymmet och "vägde in" oss, så vi vet vilka vikter vi ska köra på våran egen lilla Fitness5tävling.
Matte vägde in på 76,5 kg & jag på 75 kg. Vart fan as förvånad med den vikten då jag vägde cirkus 82 kg för en vecka sen. Så de känns riktigt bra inför den riktiga tävlingen som närmar sig med stormsteg.
Jag ska tävla den 1 juni helt själv. 4ever alone. Alla som jag känner som skulle vara med fick söndagen.
Men men då blir de jag som sätter ribban högt som saaatan.
Har laddat nu efter powerwalken med massa gröt & äggröra. Och nu har vi nyss tagit PWO så snart ska vi bege oss ut på byn.
Blir förmodligen ett till "riktigt" gympass senare efter lunchen med Simon, återkommer med update =)
FAn va lättt !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar