söndag 29 april 2012

Summering utav helGn

Goddagens
Har nyss ätit frukost tillsammans med Simon efter en riktigt skön powerwalk upp i lerdal. Fuskat lite med sömnen i helgen för att vi setat uppe på nätterna och lanat :P
Men har trots de gått mycket bra på alla träningar. I lördags var de de bästa & skönaste passen på länge.

På morgonen vart de cardio med Matte som ska tävla på F5. Sedan hem och ladda lite inför mini f5.
Vart positivt förvånad av mitt resultat, dels säkert för jag vägde in på mycket mindre än vad jag har tränat på för vikt innan och för jag aldrig riktigt har provat att bara köra de 5 grenarna på ett pass.
Nu vill ni säkert veta mitt resultat men de tänker jag inte avslöja höhöhö.

Eftermiddagen bestod av ett benpass tillsammans med Simon & Simon O. Men dom körde inte ben dock.
Invigde mina tights som ja köpte i Stockholm sist jag var hos Emma :) Såg ju ut som en streckgubbe mene så är de. Har iaf fått upp lite volym på de 2 månaderna då jag kört 2 benpass i veckan.
Simon körde rygg, här har ni en liten filmsnutt :)



Har även invigd grillen. Grillat 2 ggr redan och blir säkert en gång till ikväll. Tagit upp lite kyckling som ska marineras så de blir ju fint som snus.
Ne nu ska jag laga lite lunch och byta däck på andra bilen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar