tisdag 1 maj 2012

Skööönt som bara den!

Tjenare, simon här!
Dagen har varit lång och otroligt skön, solen har skinit och har varit ute mestadels av dagen hur skönt som helst! Lär nog börja jobba på brännan nu satan va man ligger i lä där alltså, får hoppas på bra väder framöver också..

Dagens pass gick riktigt bra köttade på bröst i vanlig tur och ordning, Bänk, snebänk i smith lutning ner och upp, lite olika övn i Cablecrossen samt viktade armhävningar och mage på slutet, hinner inte skriva mer detaljerat än så för idag då jag hjälpt Mikael (aldrig vila) Hollsten med att kirra ny bärbar dator.. tog längre tid än jag trodde haha usch vilken röra det är bland datorer och skit finns så mycket att välja mellan och alldeles för lite information för den icke datorinsatta personen när det kommer till vad saker och ting egentligen presterar när det kommer till spel och vardaglig användning men men tur att en har lite kunnighet inom ämnet!

Nu ska jag hoppa i kojs då det är jobb imorgon, ska bli riktigt skönt då jag inte jobbat sen i januari, usch!

Framöver kommer det även att hända lite saker med träningen, blir hård deff inför Summer is Coming då jag räknar med att ta hem det och kommer ge allt för att göra det, alltid bra att ha ett mål !

Godnatt så hörs vi imörå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar