fredag 4 maj 2012

IDa äre freeda

Höj johan här
Tänkte köra en vilodag idag, men vart de så? Nej.
Först tänkte jag gå till jobbet imorse men de snöa/spöregna och ynka 2 grader varmt ute så det sket jag i.
Drog istället till gymmet efter jobbet och körde 1 timmes cardio på bandet. Avslutade med lite korta intervaller på roddmaskinen.
Hem å tog en diet-fuelshake med mjölk, sjuukt god alltså :)
Sen ville Simon O att jag skulle följa med till gymmet. Så blev att dra ner igen och hålla sällskap.
Men fan vad tråkigt de var att bara peppa och kolla på när andra tränar så körde lite discobiceps medans Simon körde axlar.

Nu ska jag till och laga lite middag. Som idag blir kycklingwook, 1 kg kyckling och lite kaninmat.
Kommer sitta fint efter att inte ha ätit någon riktigt föda förens 07.00 imorse.
Sen kring niotiden ikväll kommer Emma hem från sthlm så då blir de myshelg med henne <3
Ska köra F5pass imorgon med som förra lördagen. Så blir att stiga upp i skaplig tid och väga in sen ladda lite inför minitävlingen. Hoppas på bättre resultat i princip allt :)
Kommer med update imorgon. Kanske någon film och formbild också, allt dietande och cardion har gjort en del positiva förändringar tycker jag.

Hörs imorgon, trevlig helg på er puss å kram!
FanvalätttttttttT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar