torsdag 17 maj 2012

GoodMorning

Tjenare en hungrig johan här :)
Nu på morgonen har jag hunnit med cardio 45 min & ett Bänk / Böj pass på gymmet.

Klockan ringde fem i sju. Då satte jag på en kopp kaffe sen gick jag ner till Simon genom ett dimmigt/regnigt Rättvik. Matte joinade också för att få sig en morgonpromenad. Trevligt med sällskap.
Påvägen hem gick jag förbi ica och hämtade ett paket från MMsports.
Fick lov att beställa det nya AVlinnet summer edition, Body Schience hood, bakprotein och omega 3.
Då det inte är säsong än för linnet än så kommer ingen bild på det. Blir nog fram emot tävlingen ;)


Jag och matte gick hem till mig och åt frukost som bestod av fibergröt med linfrön & äggröra, smaskens!
Chillade ett tag efter det och bara kikade på lite bloggar å sånt. Sen kom Simon O över på en PWC
(pre-workout coffee) medans jag tog min PWO som nu består av Body Science Gakkic & Bcaa-XX.
Skippar kreatinet nu 2 sista veckorna för att det inte ska binda onödig vätska.
Lyxade till med en celsius innan vi begav oss :)


Började med bänken idag, kännde sist att jag skulle gjort det då också för hade knappt någon kraft kvar efter böjen.
Körde 6 set totalt. Inge tungt utan bara ligga och reppa.
Över på böjen idag helt utan bälte.
Vart väl upp mot en 8 set där. Körde då iaf lika många på 110 idag som i tisdags fast då hade jag bälte.
Möjligen att jag gick lite djupare med bältet men det ska jag ändra tills nästa gång jag kör utan.
De var morgonen. 


Nu håller jag på att hungrar ihjäl så ska gå ner och laga lite kyckling å ris.
Ska prova att göra några proteinpannkakor sen till kvällningen då de blir ett till gympass som kommer bestå av Dips & Chins.
HÖrs sen peace




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar