söndag 3 juni 2012

Mot nya mål

Tjeännnna Johan här
Inte blivit nå update sen F5 för jag har tillbringat helgen tillsammans med älsklingen och ännu en Bmwträff.

Gick förövrigt mycket bra på f5 förutom bänken, var fruktansvärt kul att tävla. Vädret var det sämsta tänkbara men det var bara att bita ihop och göra det bästa av de. Regn och bara några grader i luften.
Svårt att värma upp tills första grenen när dom inte ens hade dubbel uppsättning tävlingsutrustning :/
Men hursomhelst är jag jätte nöjd med mina 101 reps :) En rolig sak att nämna är att man skulle fylla ett papper med lite allmän info om sig själv innan och bl.a vad man trodde man skulle få för resultat. Där jag skrev 101 rätt så komiskt.

Sjukt skönt att kunna unna sig lite GOOOOOD mat i helgen och någon fika. Vart lite donken på väg hem mot dalarna i fredags. Fan godaste burgaren på väldigt länge.

Har bestämt mig för att delta i Decembercupen också så nu är det bara att börja bygga satana.
Från att ligga på minus i kalorier varje dag till att äta mycket mycket mycket mycket. Lite ovant för magen att få så mycket mat då magsäcken krympt lite under dietandet. Men kul med nya mål och en plats i MM-sports tävlingsteam.

Lägger upp lite filmer från Fitness5 i fredags:)





Hörs sen hare fint ÖÖJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar