söndag 18 mars 2012

Back @ home

Tjenare Johan här.
Efter en jätte trevlig helg i sälen med många goa kompisar är jag på hemmaplan igen och känner mig otroligt taggad och redo för ännu en vecka fullspäckad med träning.
I lördags åkte vi skidor/bräda som jag har börjat åka sen något år sen då jag ville prova nå nytt att åka utför.
Efter att vi åkt skidor hela dagen drog vi till experium som är ett äventyrsbad där dom även har en surfmaskin som vi hade bokat. Alla var skit nojjiga över att prova surfa men efter att vi gjort det var de det roligaste man hade provat på länge :) Kan jag starkt rekommendera.
Hade ganska så fin träningsverk i röven imorse sen all brädåknig men börjar gå över nu.
Efter att vi kom hem idag runt tvåtiden så åkte jag och hämtade ut ett paket som jag beställt från Mm-sports.
Har fått hem aminosyror (EAA-XX), kreatin (3-Ph-Cm), gainer och en slags pwo som heter mass builder bcaa, allt från Body Science.
Har aldrig kört med kreatin förut så ska bli kul att se om jag växer något mer än vanligt.

Lägger upp en film när jag surfade, gick ju inte sådär jätte bra men de var skit kul ändå :)

Åkte till Simon sen och myste innan vi drog och tränade. Idag vart de ett lättare benpass samt bicepscurl &
no money curls.
Var lite trött efter att knappt kunnat sovit något inatt, och sen kört hem. Men gick hyfsat ändå.
Ska även säga att jag slutat tagit Jack3d då jag tycker de inte var någon höjdare eftersom jag efter vajre pass vart "bakis". Ont i huvudet och lite illamående, så har man hört massa på nyheterna om folk som tagit de som åkt dit i dopingtest å skit så kan lika gärna skippa de eftersom jag orkar ju lika mycket utan de.
Det kanske bara är jag som får ont i skallen av de inte vet jag, det ända som jag upplever som positivt med de är att man blir lite piggare och fokuserad. Typ som att dricka en kopp kaffe, alltså det är bara koffeinet jag känner av.

Ska försöka klura till något nytt träningsschema tills veckan som kommer. Som är lite specialanpassat för FitnessFiveövningarna. Är ju framförallt knäböjen jag måste köra på med mest för benen ligger lite efter muskelmässigt men de börjar bli bättre där också. Nu blir de snart sängen då jag nyss fick reda på att jag måste upp och jobba 05.00 suck, blir jämt något när man ska få jobba som vanligt folk för en gångs skull.
NAttiiiiiiiiiiHÖJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar