tisdag 27 mars 2012

Kvälls köttning!

Godkväll alla, hoppas alla mår lika jävla bra som jag gör :)
Vart ett ganska sent ryggpass idag men det är skönt med lugnet på gymmet då kan man göra precis som man vill och väsnas lite extra!

Sprang till och från gymmet med trance i lurarna på högsta volym, började med att köra 3set 6reps chins, 6 reps kändes riktigt lätt första settet så det går bara lättare å lättare vilket är otroligt skönt då chins alltid varit en av mina svagheter!

Resterande övningar:
Stående hantel rodd 3set 41kg
Latsdrag 3set 80kg
Sittande kabel rodd (brett grepp) 3set 70kg
Stående stång rodd 3set 50kg (körde 27 reps första sen 20 ish sista)
Shurgs i smithmaskinen 3set 70kg körde tätt och greppade bakomryggen så att man får kontakt på baksida traps, riktigt bra rygg/axel övn brukar normalt köra den på axel passet normalt men i brist på fantasi så vart det den som sista övn! :)

Löpte som sagt hem också, och känner att konditionen börjar komma också vilket är skönt känns som att man kan jogga i evigheter :)

Ligger förövrigt enligt "comax vågen" på ca 88kg i dagsläget jämfört med 112-115 kg (minns inte riktigt) som jag vägde i somras, började deff och diet samt "Hård träning" när jag fick jobb som va i september så har ju gått ner skapligt med fett och behållt bra med muskler då jag ökat i alla övningar och även fått större muskelmass!

Trevligt som fan med resultat och det är det som driver mig att jag fortfarande kan förbättra mig och nå mina mål som än sålänge är visuella men när man verkligen kommit i form och kan börja bygga muskler så kommer målen att läggas om!

Varm dusch och kall protein shake på detta så tackar jag för mig, avslutar med en bild (ursäktar kvaliten och fotokunskaperna) den får duga i krig !
Före / Efter (juni,juli någon gång) Ignorera bondbrännan!!


Fan va LÄTT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar