lördag 31 mars 2012

Axlar med Martin

Tjee Johan här.
Vart ingen träning igår, kännde mig inge pigg när jag kom hem efter jobbet. Har sovit jätte dåligt hela veckan pga en rethosta som börjat på kvällarna när man börjat varva ner. Så har den dåliga sömnen säkert lite med tidsomställningen också att göra. Men det är sjukt trevligt att det fortfarande är ljust till nästan åtta på kvällarna. 
Tog en bild från mitt fönster på solnedgången, guuu så fint!


Tränade med Martin idag som kommit hem till Rättvik över påsklovet. Vart ett hårt & trevligt 2 timmarspass axlar & mage. Vart så lång tid för man har mycket å snacka om och fick lite råd och nya övningar att prova.
Kan visa övningarna i veckan som kommer, varit väldigt dåligt med filmer/ bilder nu ett tag men det ska vi ändra på till veckan. Får köpa en headcam som man kan ha när man tränar själv hahaha.
Skriver inga övningar eftersom jag inte vet vad någon heter får fråga Martin imorgon ell nå. 
Körde mycket utsida axlar, lite knepigt att köra övningarna så dom tog på rätt ställe men fick till de rätt så bra då jag vart trött på ett ställe jag aldrig annars brukar känna av.  
Ska försöka få ihop ett nytt träningsschema tills på måndag också som jag kommer köra med ett tag fram över.
Fick feeling å tog en bild när jag kom hem idag 

Har ätit super god middag, Klyftpärr kyckling och ädelostsås. Nu ska jag se på gladiatorerna sen typ sova då det blir extrajobb imorgon, ska upp 05,00. Får se om det blir någon träning imorgon, men det lutar åt de.
Hade så bra hörs imorgon, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar