söndag 4 mars 2012

Om oss!

Simon Haag, 20 år gammal (1991) bor i lilla Rättvik..
Började träna "seriöst" för 1 år sen ungefär då jag innan det tränat till och från i 4 år utan att ja göra nå framsteg men man märker fort att om man gör det riktigt så händer det faktiskt saker!


För ca 8 månader sen vägde jag 112/113kg (kommer bilder) och har tills nu och framöver kört en ganska hård deff och är nere på ca 90kg!
För mig har upplägget varit träna 6 dagar i veckan och vila söndagar, ibland har det blivit dubbla pass flera dagar men då har det givetvis varit konditions pass på kvällarna!
Löpning och ett väldigt fysiskt jobb har hjälpt mig att nå resultat snabbare än vad jag trodde var möjligt.


Johan Tysk, 21 år bor också i Rättvik :)
Har tränat från och till på gym sen fem år tillbaka men aldrig satsat riktigt 100% på det förens nu senaste året!
Försöker träna minst fyra pass i veckan men blir oftast fler..
Känner nu att jag nått stadiet där jag inte ökar i styrka då jag haft en 50/50 deff så att säga, men nu på slutet har det inhandlats kosttillskott och lagt om kost för att försöka öka i massa och styrka!
Eftersom vi tränar tillsamans så ser upplägget hyfsat likadant ut.


Kommer komma bilder och filmer, även mer ingående information över träningen, vilka kosttillskott man tar och hur deffen ser ut när det kommer till kosten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar