måndag 7 maj 2012

Happy Monday

Gokväll, johan här i kvällssolen :)
Har varit en bra start på veckan. Bra och skön cardio i strålande sol (dock int på morgonen), superbra gympass och goo mat.
Gick upp fyra, tog en kaffe, knöt på mig skorna och knalla iväg mot jobbet i -4 grader usch usch.

Efter jobbet gick jag en lite längre sträcka än vad jag brukar som jag nog ska fortsätta med nu. För jag orkar inte gå nå längre på morgonen då blir jag helt död på jobbet.
Svängde förbi hälsokost och köpte en celsius inför pwn till gymmet. Handlade även lite mat till middag.
Vart en skita god tonfisksallad med ägg, avocado och keso. 


Började med 6 set bänk varav 3 set tunga och de 3 sista vart läggningar på lite lättare. 
Fick upp 100kg 3x3 rätt så lätt så de går ju framåt fastän jag deffar.
Efter bänken var det bara att spätta på med axlarna som blivit en av mina favoritpass.
Får sjukt bra pump och snygga linjer när jag kör.
3 set i CC för baksida axlar
3 set med rak stång som man drar upp mot hakan
3 set sidolyft
3 set sittande militärpress bakom huvudet i smithen
3 set frontlyft
De var mitt som jag hade att komma med idag, Simon är ute på ärenden atm men kommer att skriva om sitt pass senare ikväll, han körde triceps. Slänger upp en film på han medans, som warmup. Riktigt starkt mään.




Ärenden avklarade, körde somsagt triceps idag, gick sjukt bra hade sån otrolig pump och tryck i armarna det svider fasen fortfarande!

Körde 5set dips 2set utan vikt och 3 med 21+ vart 20/18 sen 9/8/7 med extra vikt, sista setet på filmen!
3set frenchpress
3superset pushdowns med och utan omvänt grepp
3set pulldowns med rep i Cabelcross
3set smalbänk i smith
Vart mycket gjort idag, bra tempo i passet, vart lagomt svettig, powerwalk dit och hem...

Nu är det snart kvällen och SiC börjar närma sig.. 30e maj smäller det!
Lägger i yttligare en växel och kör mer cardio/pw och trycker ner kosten yttligare för att verkligen finslipa formen inför tävlingen!

Aldrigvila.se micke la även upp ett inlägg idag på vad som kommer tas hem av vinnaren.. Tillskott för 6000:-
Helt sjukt vad passande det skulle vara att ta hem så därför kör vi stenhårt!

Ha en trevlig kväll alla, hörs imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar