torsdag 10 maj 2012

Tutte & tricce

Hej Johan här med en kort update om dagens bröst & triceps
Laddade med Pwo och gaming på datorn tsm med Simon innan Simon O kom förbi och vi tog en celsius innan vi drog till gymmet. Celsius är fan riktigt bra tycker jag. Säkert pga den höga koffeinhalten, eftersom man blir pigg och fokuserad enligt hur jag reagerar på de.

Väl på gymmet började jag värma upp lite inför bänken.
Vart 3 tunga set & 3 lätta set Bänk.
Lutande hantelpress
Flies i CC för övre bröst
4 set dips med "hjälpsnöre" alltså gummiband över nacken som drar ner en, mest motstånd blir då i utgångsläget. Mycket bra att köra eftersom man måste stanna i utgläget efter varje rep på tävlingen.
Vart bara en övning till för jag ville hem å komma i säng skaplig tid.
Så sista övningen vart en tricepsövning sittandes med hantel bakom huvudet.


Får se om de blir någon gymträning imorgon, men ska iaf köra cardion. Dock ska de spöregna så får bli efter jobbet på gåbandet på gymmet. SLutar halv tolv så de är ju kanon skönt. Nu ska jag sova som fan. GOnatt
Hörs imorgon hade gött <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar