tisdag 3 april 2012

Är alla sjuka??

Godkväll, simon här för en liten uppdatering med dagens pass och lite funderingar!

Det verkar ju som att vädret är upp och ner iaf.. fan va man längtar till sommaren nu, springa i bar överkropp, lyssna på massa musik, dricka öl i solen ja ni vet det man brukar göra på sommaren och framför allt kanske ta tag i hudfärgen haha!

Nu till en helt annan sak, VARFÖR är alla sjuka?
Verkar som att nästan alla man pratar med går och drar med feber, snuva, halsont eller liknande?
Är det bara jag som är frisk? Visserligen varit lite hängig och trött men det är för man slarvat med sömnen och lite andra anledningar.. Anyway, krya på er och bli friska så ni kan träna igen!!

Nu framöver blir det iaf hård deff inför sommaren då "Aldrigvila", Mikael Holsten har sagt att den som "gör bäst ifrån sig" tills sommaren att förlora cm runt midjan kommer få ett paket eller liknande från scitec nutritions..
Pratar såklart om tillskott, vore ju hemskt kul att kunna vinna något någon gång! :)

Blir att prova hans upplägg med mycket intensiv träning, många reps, lite vila och mycket cardio samt 1kg kyckling om dagen (fast nä det har jag inte råd med)!

Dagens bröst pass gick väl helt okej, inge pwo idag bara EAA-XX innan som jag förövrigt börjat lära mig dricka utan att bry mig om hur den smakar.. Antar att man vänjer sig ganska fort!

6set bänkpress, 1x20x50kg   2x16x60kg   3x12x75kg
3set sne hantelpress,   1x16x21kg 1x14x23.5kg 1x11x26kg <- pb? aldrig provat så tungt förut men gick ju bra
3set cabelcross, Övre flies 3x16x20kg
3set cabelcross, Övre (hantelpress) 3x10x32kg
3set cabelcross, Undre flies 3x12x18kg

Brände av några viktade armhävningar sen åkte jag hem och nu sitter jag å trycker en protein shake (Bodyscience diet fuel blåbär) ca 1dl pulver och halv shaker med vatten! sjukt god, samt lite naturell mild yoghurt med musli utan frukt och 2 ägg!

Fyller bara på med morgonens benpass med martin, alltså Jag Johan som skriver detta :)
Värmde lite lätt inför böjen
Vart 6 set knäböj, ska säga att jag ökar för varje vecka som går så detta ska nog bli bra till slut.
4 set frontböj
5 set benpress med fötterna lite tätare och längre ner för att det ska ta på framsida lår.
Hann inte med nå mer, annars hade jag inte hunnit göra lunch å fixat innan jobbet.
Nu blir det sängen höjjj

Fanvalätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar