måndag 2 april 2012

Tutte & Tricce

Nu har man äntligen slutat jobbet, till min stora förvåning när jag kom utanför dörren på jobbet var de helt vitt ute haha. Har nyss druckit upp de sista whey 100 jag hade och ätit lite kvarg med hallon, pumpafrön & solrosfrön. Ska gå och lägga mig snart så jag orkar med ett supermegahårt benpass imorgon med Martin :)
Dagens bröst & triceps var också annorlunda och lärorikt.
Fick lite tips på bänken och provade någon ny tricepsövning. På nästan alla övningar körde vi till fail sen med hjälp upp och körde sakta sakta ner.

5 set Bänkpress
2 set sned Hantelpress
5 set sned Bänkpress i smithmaskin
3 set i Cablecrossen med handtagen i de nedre fästena så det tar på övre delen av bröstet.
3 set Frenchpress
Och den nya tricpesövningen, du sitter på en bänk med ryggstöd helst lite lite vinklad bakåt. Håller i en hantell med begge händer och kör extensions bakom huvudet som vi brukar köra med repet i cablecrossen.

Efter träningen gjorde jag tonfiskburgare som vart skit goooooa. Kommit på en bra grej också om man bulkar och ska äta mycket mat. Det får ju inte plats så mycket på en vanlig tallrik och de är ju jätte jobbigt att hämta mer mat liksom :P Så hittade pizzatallrikar som jag börjat använt istället. Funkar kanoners om man har ilandsproblem som att inte orka hämta mer mat.


Nu blire sängen hade gött så hörs vi imorgon. Goodnajt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar