lördag 21 april 2012

Dubbelt upp!

Gårdagen bjöd på ett riktigt bra rygg pass körde hela,
8set chins
4set breda
4set lite smalare
3set stående hantelrodd körde 41kg,31kg,26kg (lite vila)
3set sittande kabel rodd 3x12x100kg
3set pulldowns 14x80kg
bra tryck och kontakt som vanligt med rygg, är noga att verkligen göra hela övningar och försöka utesluta andra muskler, tex när man kör stående rodd att man inte gungar med kroppen och att man verkligen använder rätt muskel och dragkraft så ryggen får jobba och inte armarna!

Idag vart det fan dubbel pass, gick upp i tid och körde 30 min powerwalk innan frukost, sen vart det ladda infor dagens kondition och mag pass med jens!
Körde massa jäkla mag övningar med hög intensivitet i, vart helt slut i både axlar ben och hela bålen så det var riktigt bra!

Nu på kvällen har vi även kört ett bröst pass i brist på annat då alla andra är ute och intar alkohol, funderar på om man kanske ska ta sig ut framöver också, inte varit onykter på över ett år nu!

Bröst passet gick iaf bra, laddade med EAA och Jacked xx Crush the weights från bodyscience!

6set bänkpress i smith från 100 ner till 60kg kändes helt ok med orket så det va skönt!
4set snedbänk i smith
sen körde vi massa set i cabelcrossen körde över under flies samt hantelpress eller vad man ska säga..
Riktigt bra pump och tryck i bröstet, avslutade med så många armhävningar på 5 set som möjligt med 1min vila, 21-13-13-13-11 = 71 totalt, riktigt slut just nu därför ska jag ställa mig i duschen i XX antal minuter och bara njuta!

Johan är för övrigt i sthlm hos sin tjej och tofflar så blir bara jag som bloggar, han kommer väl hem imorgon och kör ett pass med mig om han inte kommer allt för sent :)

Hoppas alla har en trevlig kväll ute och gör inget jag inte skulle göra, eller jo gör det förresten...

Fanvalätt!
over n out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar