torsdag 19 april 2012

Ny pwo, nya tag!

Godkvällens, sitter nu efter ett härligt benpass och lyssnar på lite musik och smuttar på en proteinare!

Har fixat ny pwo då min gamla tagit slut ( Jack3D sour cherry från usplabs) kör nu med Jacked-XX crush the weights från body science " www.mmsports.se ", har en med lemon lime och en med fresh fruits, måste nog säga att dom smakar lika bra båda 2 men bäst tillsammans!
Känns riktigt bra inga stickningar som vissa andra kan ge, men det är ju otroligt mycket från person till person hur en pwo fungerar..

Över till benpasset som idag gick helt okej enligt mig själv, kändes ovanligt lätt på många övningar vilket är skönt!

Värmde lite med knäböj på 30/40kg
körde sen 2x12x70 och 2x10x80 helt godkänt, kör än så länge med ganska lätta vikter och går riktigt djupt och inte för fort ner, men vet inte om jag kan köra så mycket tyngre heller utan att kapa på tekniken och djupet.. Får prova mig fram helt enkelt framöver ev gå på 85/90 och reppa 8 or och 10 or!

Frontböj 3x14x50kg kört 40kg förut å det gick ju galant på 50 med! (kommer film)
Benspark 3x14x52kg
Lårcurl 3x14x36kg körde direkt efter 1set benspark utan att vila!
Avslutade med 3set vader på 50kg reppade bara tills jag inte orkade längre!

Promenerade hem efter att ha stretchat lite med lagomt bra tryck i benen!
Blir kondition framöver å det är så förbannat drygt att ha träningsverk i benen då haha :D

Johan är en sömntuta så han lägger upp filmen imorgon efter jobbet :)

Nu ska jag äta lite älgkött och ris (fan va gott!) och kanske se en film i brist på annat !

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar