måndag 2 april 2012

Gårdagens Bicce

Tjena Johan här
Sitter och laddar inför morgonens bröst/ tricepspass, lyssar på grym musik på hög volym :)
Igår var jag till Falun och hälsade på mamma för hon fyllt år. Så vart träning vid niotiden igår med Simon O.
Körde biceps, gick bättre än jag trodde då jag var rätt så trött efter gårdagens jobbinsats på morgonen & förmiddagen.

Bicepscurl
1x12x40 kg
3x8-10x40 kg
I slutet på bicepscurlen när jag inte orkar lyfta upp den riktigt så slänger jag upp den och håller emot på vägen ner så man verkligen tar ut sig.
Softmancurls
3x10x16 kg


Hammercurls
3x16-18x 18,5kg
Sedan provade jag en ny övning som jag såg på AldrigVila. Man kör med repet i en cablemaskin, låter armen vila över en vinklad bänk och håller i repet med en hand och kör curls med, tar ungefär lika som hammercurlsen.
Och sist körde jag curls med z-stången fast omvänt grepp så det tar på underarmarna.

Nu bär det av mot gymmet med Martin då Simon har övergett mig :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar