måndag 9 april 2012

Sorry guys

Hej johan här med en kort kvällsupdate
Har varit fruktansvärt dåligt med updates nu över påsk. Har ju tränat på som vanligt men har inte blivit nå bloggande eftersom jag knappt varit hemma, då min underbara flickvän Emma varit hemma över påsk. Så har mest varit hemma hos svärföräldrarna & firat påsk i helgen. Har varit en amazing helg tillsammans med älsklingen.
Vart ett Bänk & axelpass idag tillsammans med en kompis som ska vara med på F5 också.
Har fixat nytt träningsschema nu som jag snodde av Martin. Ska prova de nu i någon vecka få se om de passar bra. De ser ut som så:

Bänk / Axlar
Ben / Mage
Övre rygg / Biceps
Vila
Bröst / Triceps
Knäböj, chins, nedre rygg
Vila

Lär som sagt jobba stenhårt med böjen fram tills tävlingen.
Nu jefflar ska jag söööva så jag orkar med denna kortvecka på jobbet.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar