tisdag 10 april 2012

Working those legs to the MAX

Tjena, Johan här
Sitter och smäller i mig lite kvällsmat, vart skit hungrig efter jag duschat. Äter kokt ägg, kesella, mackor med jordnötssmör & leverpastej på och en kopp te fan va gött. Såklart är det fullkornsbröd. Min snälla mamma har nämligen uppfostrat mig och min syster genom att bara köpa hem fullkornbröd, så jag tycker knappt om vitt bröd.

Vart ett stenhårt benpass & lite mage med Stoors
Fick ihop 4 set böj orkar fler reps än sist på samma vikt, känns riktigt bra och kul :)
4 set frontböj
3 set benpress med fokus på framsida lår, 15-20 reps
3 set liggande lårcurl
4 set benspark
Avslutade med några random magövningar. Vart inge seriöst då jag var så jäkla trött efter benen och ingen var kvar på gymmet som kunde tagga mig lite, lite bortförklaringar men vafan. Ibland får man vara lite "slö".
Har tänkte fortsätta med min minibulk i 2 veckor till sen börja deffa lite smått inför F5. Ska försöka gå från och till jobbet varje dag och äta mindre kolhydrater. Så blir en ny beställning snart med whey 100 istället för gainern som snart är slut. Ska ta några formbilder i veckan tänkte jag, och försöka hitta någon äldre bild så man kan se framgången :)
Nu blir de snart sängen, hade fint gonnattt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar