söndag 27 maj 2012

Guuud Morning :)

Tjänna Johan här
Fyfan vad underbart det är att gå upp tidigt på helgerna när de är finväder å fågelkvitter. Medans de flesta andra sover bort halva / hela dagen eftersom de är så bakis så knyter jag på mig skorna och går ut i det underbara sommarvädret på en PW :) Så jävla nice att bara sätta i lurarna med feting bra musik och dundra iväg ut på byn med raska steg.


När jag kom hem åt jag världens godaste frulle.
Fick lite inspiration AVsara på aldrigvila.se för nån vecka sen. Hennes recept!
Jag gör inte riktigt lika men nästan har ju inte lika protein utan jag kör med Body science bake protein naturell. Utan jag blandar havregryn, olika frön/ kärnor nötter, ca 0,8 dl protein, tärnat äpple, kanel och vatten i en kastrull eller tallrik beroende på om jag är på jobbet eller hemma.
Så jävla gött blir de, om man vill lyxa till de ändå mer dock med lite socker så kan man ha i lite lite vaniljsocker så blir de smarrigt som satan.


Imorse vägde jag bara 70 kg, så de är ju fett nice om jag kan väga in på det på fredag.
Ska bli svårt att hålla sig bort från gymmet i veckan men jag tror det bara är bra att få låta kroppen vila en vecka då jag har tränat nästan varje dag så länge jag kan minnas.
Ska bara köra cardio i form av promenad till och från jobbet.

Igår var jag och Simon O å min far iväg på ett BMWmeet i eskilstuna som heter Bimmers of Sweden.
Sjukt nice när de bara är likasinnat folk där då de flesta tenderar att "hata" Bmw :P
Äger själv 2 st bmws just nu men ska sälja en nu, då de kostar väldigt mycket att äga bil i min ålder.


Gick runt och kikade på massa fina bilar i solen med nya AVlinnet på och märkte inte att solen stekte som fan för att de blåste lite kallt där nere. Så när jag kom hem och bytte kläder märkte jag att jag fått ett till "vitt linne". Helt röd på aramarna och runt halsen, ser förjävlig ut. Svider rätt så mycket idag på axlarna om man säger så.
Men men sånt som händer i nu på våren då solen tar som fan och man är en blekfis från vintern.
När vi hade kommit hem och bytt om å allt skulle Simon & Simon gymma så jag hängde med och gick min cardio på bandet inne. Hade inte gått på morgonen för vi gick upp fem. Klibbigt som tusan inne på gymmet sådär kring niotiden i kvällssolen.

Nu är de bara några dagar kvar tills tävling och de känns riktigt spännande. Första deltävlingen gick av stapeln igår i Malmö :) Här är gårdagens resultat ---> http://fitnessfive.se/F5-Live-Score.

Hörs kanske senare ikväll annars imorgon beroende på om jag får nå feeling :)
Hade fint ÖÖJ

2 kommentarer:

  1. Lycka till på tävlingen.
    Fin utveckling på er två och bra uppdatering med inlägg och videos :)

    SvaraRadera