torsdag 24 maj 2012

Schvettigt värre

Tjena, Johan här med en kort update här på kvällningen.
Vart sent på gymmet idag och innan man är klar hemma med alla matlådor, dusch och dylikt rinner tiden iväg rätt så skapligt. Var sjukt kvavt inne på gymmet idag och vart ju ingen skillnad att öppna fönstren snarare varmare :P Men man ska inte klaga nu, är så otroligt skönt med detta väder :)

Slänger upp några filmer från dagens bröst & tricepspass och nån formbild så här en vecka innan tävlingen.
Detta var sista gympasset för mig innan F5, så nu blir de bara nån PW nästa vecka, och försöka hålla vikten i schack.
Vägde 73 på gymmet idag efter alla mål på dagen. Så lite har jag aldrig vägt på den vågen innan.
Så vi får se vad vågen hemma visar imorn bitti då den tenderar att visa mindre än den på gymmet.

Simon:
(Biceps)
Bicepscurl rakstång, 1x6 2x5 50kg, 1x12 1x10 40kg, körde ett sista med excentriska!
Softmancurls, 1x10 1x9 och sista som är på film (13.5/14kg ?), sista va aningen trög men whatthehell!
Hammercurls, 1x10 23.5kg 1x16 20kg 1x20 13.5/14kg, körde riktigt bra kontakt och sakta ner på 2 sista!

(Triceps)
Pulldowns, med rep i CC 3x12x50kg 1x20x36kg
Hantel ovanför huvudet (båda händerna på en hantel, typ pullovers fast sittandes), 1x10x23.5k 2x16x18kg
Pushdowns i CC, 2 dropset 1vanligt, vart 10reps på alla från 63(max) till 18kg då hoppade jag 2 steg varje gång sen när jag va klar på 18, gick jag upp på 28 igen och körde 10 till, 2set av dessa sen vart det maxvikt bara (på film)

Avslutade med att köra lite No money curls, som softmancurls fast stående och börja i vanligt läge för att sedan gå ut med armen som man håller i softmancurlsen! körde lätt och många reps och strikt sen gick vi hem i värmen och nu sitter jag å mumsar på en kvarg efter att ha duschat i ca 30min, skööönt!

Simon körde Biceps & Triceps




Får blir såhär ikväll. Nu ska jag fan sova sååååå Godnatt puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar