måndag 25 juni 2012

Vilodag! Eller? Nej...

Tjokvällens, Simon här!
Idag var det som sagt vilodag planerat, tog bilen till jobbet av bekvämliga skäl, va så sjukt skönt att sova!
Väl hemma satte jag mig vid datorn direkt och bara slappade, när klockan slog 19:00 va jag fortfarande inte hungrig, hmm?
Dock satt jag och små slumrade vid datorn så jag tog på mig skorna och gick till gymmet med lite bcaa och vip-x extreme i shakern samt en bar och lite protein pulver!

Helt sjukt hur mycket man kan sakna något om man avstår en dag bara... tragiskt då jag avverkade 12 pass veckan innan!
Hur som helst tog jag sällskap med en polare som inte tränar så ofta och vi köttade på bröst rätt grovt, vart 5  press övningar totalt.

Bänkpress 6set
Bänkpress i smith 4set
Golvpress 3set
Bröstpress maskin och armhävningar, cirkulerande 3set
Helt slut!

Körde en 1x100kg i bänkpressen idag igen efter stenhårda deffen och den va inte alls tung så det känns bra, bara att öka nu!
Vart även en 1x110kg i smithen vilket gick lite trögt men upp skulle den, wiho lite av ett PB där då!
Resten av passet va svettigt och riktigt härligt, börjar få in bra teknik och bra balans i många övningar samt att jag måste träna min styrka halvägs upp i bänkpress då jag inte har problem längst ner utan det är halvägs upp jag inte orkar, så golvpress är perfekt då armbågarna tar i marken och man kör halva lyft och "JÄDRARENAMMA" vad det tar, sjuk pump !


Får mycket beröm och motiverande samtal till, från och på gymmet från folk som ser vad man gör och har gjort, sjukt kul !
Det peppar en så otroligt mycket, tack tusen tack!

För precis 1 år sen vägde jag 113kg och mår inte ens i närheten så bra som jag mår idag med 85 väl vägda kilon, härlig känsla att må bra!

Beställde även lite grejer från mmsports förut och känner att det är dags för lite mer och prova lite nytt !

Scitec nutritions har länge varit något jag velat prova, så ska prova deras nya Swole-FX som kommit i pulverform, har tidigare bara funnits i kapslar och hetar Swolex.
Mikael Hollsten som har aldrigvila.se bloggen kör med scitecs grejer och det verkar ju funka helt okej haha, så why not, lets try!

Blir :
http://www.mmsports.se/Body-Science-CLA.html
http://www.mmsports.se/Scitec-Nutrition-Swole-FX.html Tillfälligt slut.. ja den gick ju åt ganska fort haha!


NMDA ska vara som DAA fast värre, det gör att man ökar och aktiverar receptorerna, vilket resulterar i ett större utsläpp av fettförbränning och muskel byggnad hormoner. Låter ju lovande! 

Jacked NMDABody Science CLAScitec Nutrition Swole-FX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar