måndag 9 juli 2012

Dicken forts. (Triceps brachii muscle)

Hemkommen från ett riktigt bra triceps pass!
Testade Swole-fx och vip-x extreme i kombination och kan säga det gjorde vad jag trodde och lite till, hade sån sjuk pump i triceps och körde inte alls många reps utan tungt ca 6-8 reps i det mesta och då brukar man inte få samma pump men kändes som jag körde 10-12 minst!

WOHO *glädjetjut*

6set Smalbänk
3set He-mans, som frenchpress fast i smithen tar riktigt bra i nedre delen av triceps.
3set Pullovers
1set pulldowns med rep (lite disco, men så äre ibland)
3superset pushdowns och reverse grip pushdowns
körde även lite extra dips mellan 2 bänkar 15kg extra och på KV dropset alltså, ca 40reps!

Johan laddar upp lite bilder från dagens pass, nu ska jag duscha sen dra å fiska lite medans det är uppehåll i regnet!

Tjaaaaaaaaaaa! Här kommer lite bilder från dagens pass, hittade även några bilder från fredagens där Simon körde rygg och jag axlar / triceps.
Vart ett dubbelpass idag. Först tränade jag med Matte då jag körde lätt böj och lite mer ben och tung bänk och bröst.
Sen vart de ett extrapass (triceps) med Simon efter att ha blivit taggad för vi fick hem ett paket från MM. :)







Over n OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar