onsdag 11 juli 2012

Wazzup Dagens Ladd


Tjabba Johan här,
Dags att börja ladda inför dagens pass med Simon, Christian och Martin :)


Kör efter ett laddningsschema som Joachim Bartoll (ansvarig för Team Body science) har skapat.
Har kört efter det i kanske 1 månad max och tycker det funkar väldigt bra. Känner mig aldrig trött eller hängig efter man har laddat upp på detta sett som ser ut såhär.

60-45 min innan tar jag långsamma kolhydrater. T.ex. Body Science Slow carbs 30g + Mitt kreatin som för nuvarande är Fairings kre alkalyn
30 min innan medelsnabba kolhydrater i form av riskakor med lite honung på, cirkus 4-7 st. + PWO  som jag precis börjat med igen, beställde body science Vip-x Extreme.
15 min innan blir det snabba kolisar alltså maltodextrin 30g och Bcaa
Under passet lite mer malto och bcaa




Har börjat min semester den här veckan också men till vilken nytta när det öser ner regn konstant och ingen annan har semester :P Mixade lite musik så jag har att spela på gymmet idag :)




Har kört "bulkardagar" den här veckan och tränat 2 pass om dagen sen ätit och sovit. 
Igår körde jag på första passet Rygg bara roddövningar, och eftermiddagspasset vart de mest chins och latsdrag på olika sätt. 
Bara man äter mycket och bra och vilar så är 2 pass ingen match :)


Nu ska jag snart ta pwo och tagga med lite hög musik innan vi beger oss till gymmet för att köra bicce to the MAX.


TAckoHEJ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar