torsdag 15 mars 2012

benbenben samt frisering!

Med humöret på topp begav vi oss i strålande sol till gymmet och slaktade ben, vilket alltid är lika... ehm? JOBBIGT!

Körde igång direkt att värma i knäböjen utan vikter satte även på lite musik så man får det där lilla extra som kan behövas!

Här får ni ett smakprov på musik iaf enligt mitt (simon) tycke bland det bästa som finns att lyssna på!
http://www.youtube.com/watch?v=4AFjqiJ9meU
W&W - Impact (Marlo remix)

Efter värmning :
5set knäböj 8-10 reps 60/80 kg
3set frontböj 8reps 50kg
Johan körde 3set utfall med 2x13.5k´s hantlar
Jag körde bara 2 för jag hatar den övningen haha :)
som finnish körde vi (redan helt slut i benen) benspark och lårcurl 3set vardera körde direkt efter varandra så vi bytte bara å spättade på fullt ut hela tiden...

Ska va drygt att gå hem och det va det, skönt!

Johan hade bråttom till frisör salongen så vart skaplig gång takt till klipperiet, här har ni resultat halvvägs klart!

Tycker det är lite dynamit harry över det hela.. kanske bara är jag men stilig är han!

Nu avslutar jag med att trycka i mig 2 ägg och en leverpastejs macka till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar